piątek, 8 kwietnia 2011

Dawid

Obudził mnie SMS od dziewczyny. Poprzedniego dnia do późnych godzin siedziałem nad dużym projektem dla klienta więc w sobotę planowałem się dobrze wyspać. Nie pamiętam dokładnie która była godzina. 9:40? 9:50? "Śledzisz to co się dzieje w internecie?". Dość dziwna wiadomość więc odpisałem "że co się dzieje?" po czym po chwili dostałem odpowiedz: "tak jakby nie mamy już Prezydenta". Przeczytałem go chyba z 3-4 razy, kompletnie nic z niego nie rozumiejąc. Wstałem, znalazłem pilota i włączyłem Polsat News. Tam czerwony pasek, informacja o katastrofie lotniczej i śmierci Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Niewiele pamiętam z tych pierwszych kilku godzin. To było przeskakiwanie pomiędzy programami jak Polsat News, TVN24, TVP Info, BBC, CNN i Russia Today… Czy płakałem? Tak. Pierwszy raz od bardzo, bardzo dawna.